Display mindenkinek: gazdiknak és kis kedvenceknek

A házi kedvencek korát éljük. Sokan szinte gyereküknek tekintik a lakásukban élő háziállatot, legyen az kutya vagy macska. Valóban, a lakásban tartott állatoknak több figyelemre van szükségük, több gondoskodást igényelnek. Gazdáik rendszeresen viszik őket sétálni, állatorvoshoz, igény szerint fodrászhoz, kozmetikushoz és a lehető legjobb falatokkal kényeztetik őket. A boltokban sok display látható, amelyen állateledeles csomagolások vannak felsorakoztatva, a gazdik és kedvenceik nagy örömére. Ezek a displayek általában reklámcélt szolgálnak, és nem csak állateledelre, de bármilyen termékre fel lehet velük hívni a figyelmet. Többnyire hullámpapírból készülnek, színesek, figyelemfelkeltőek. Feltüntethető rajtuk a cég neve, vagy esetleg a termékek fotói díszítik őket, illetve olyan displayeket is láttam már a boltokban, ami magát a terméket formázta meg. A termékeket bemutató displayek nyomdában készülnek. Ezt nem biztos, hogy mindenki tudja.

A Color nyomda honlapján részletes tájékoztatást nyújt a termékkel – mert hát ugye a display maga is egy termék, nyomdatermék – kapcsolatban. Használhatók boltokban, akár berendezésként is, kiállítási standokon termékbemutató polcként, konferenciákon dekorációs elemként. Formájuk változatos, a szögletestől a lekerekített formán keresztül akár egy kaput vagy boltívet is formázhatnak. Méretük szerint is eltérőek lehetnek. Készülhet embernagyságú, vagy annál nagyobb display is, vagy csak egy aprócska, amit a pénztárgép melletti polcra szánnak kisméretű termékek bemutatására.

A honlapon bemutatott displayek tényleg nagyon változatosak, az elnevezés gyakran utal a formára vagy a funkcióra. Például a hexa display hatszögletű, a pult display pedig egy pultot formáz meg, a kuka úgy néz ki, mint egy szemeteskuka, a kampós display mind a négy oldalából kampók állnak ki, amelyekre különféle tárgyakat lehet felakasztani. Fából, fémből és műanyagból is készülhet, de leggyakrabban hullámpapírt használnak. Hogy honnan ez a széles körű tájékozottság? A Color nyomda honlapján mindent érthetően és részletesen elmagyaráznak, így a legköltséghatékonyabb anyagot választhatja ki a megrendelő. Ha viszont nem tudnak eligazodni a hullámpapírtípusok világában a nyomda dolgozóival bármikor felvehető a kapcsolat. Az ügyfélszolgálati e-mail cím 0-24 órában működik, a napi normál munkaidőben pedig telefonon is lehet érdeklődni.

A nyomda honlapjára pedig azért jutottam el, mert az egyik ismerősöm a cukrászdájába displayt szeretett volna készíttetni a nyári fagylalatszezon kezdetekor. Kézműves fagylaltremekeinek reklámozására, egy nagy fagyit ábrázoló displayre gondolt, amelynek a polcain a különféle ízű hűs nyalánkságok elfogyasztását követően a vásárlók által írt – vagy gyerekek esetében rajzolt – élménybeszámolókat helyezné el. Amíg az emberek egymás üzeneteit olvasgatják, egymás alkotásait nézegetik, maguk is kedvet kapnak a kóstoláshoz és persze az általuk tapasztalt élmény továbbadásához egy-egy üzenet formájában. Akár a kiskedvencek is kaphatnak a gazdi fagyijából, embere és állata válogatja.

displayek